Gratis produkter inkluderet
Amount exceeded
4.7 ud af 5 fra 38192 bedømmelser
4.7 ud af 5 fra 38192 bedømmelser
Gratis produkter inkluderet
FAQ | OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
How will I know if you’ve received my cannabis seeds?
When you place an order with Royal Queen Seeds online, the order is automatically saved to our database. You will receive a conformation email summarising the cannabis seeds contained in your order. If you don’t receive this email, please make sure it hasn’t been send to your Spam or Unsolicited Email folders.
You can log in to our website at any time to check your account and your orders; you’ll always find your order’s current status. As soon as your order is posted, you’ll receive a notification email and the order status will be updated in your account.
Can I cancel my order?
Cancelling an order is not a problem. If you haven’t yet paid, there’s no need even to let us know: after a certain number of days, an order is automatically cancelled due to non-payment.
If you have already paid, the order can be cancelled only if it hasn’t yet been posted. Check its current status in your account to see if you can still cancel.
Can I change the address for my order or have it posted to a different address?
You can change your address from your account on the website; you can also have your order posted to a friend or acquaintance, simply by telling us during the order process.
How much are postage and insurance rates?
No matter how many seeds you order, all orders are delivered free of charge and in anonymous packages worldwide. It’s a simple dispatch in an envelope or postal parcel. These orders are non-traceable and potential non-receipt of order is at your own risk.
What name will appear on my bank statement?
Privacy is key for Royal Queen Seeds. Our name will never appear on your bank yuor credit card statement, so no one will know you’ve purchased cannabis seeds. We treat your personal data with utmost caution and never give them out to third parties.
How will my order be posted?
All orders are dispatched through private courier express service. The cannabis seeds are packed in bubble wrap in a sturdy envelope. The package shows no sign of its content; all that appears is your name and a return address that isn’t Royal Queen Seeds’ address.
For further information, please consult our deliveries information page.
Vi kan ikke give oplysninger om juridiske forhold for vores produkter i dit land.
Det er kundens ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du placerer en ordre. Royal Queen Seeds afviser ethvert ansvar, hvis din pakken bliver tilbageholdt af toldvæsenet.
Gennemse og vælg varerne, som du ønsker at købe.
Du skal have en konto for at placere en ordre. Hvis ikke du er oprettet, klik her for at gennemføre dette trin.
Ja, et minimumskøb på 25 € (inkl. moms) er påkrævet for at placere en ordre.
Vi behandler oftest alle ordrer inden for én forretningsdag, efter at betalingen er godkendt. Så snart ordren allerede er under udarbejdelse, er det ikke muligt at ændre den.
Hvis du ønsker at ændre din ordre, kontakt vores supportafdeling så hurtigt som muligt. Vores team vil prøve at imødekomme dine ønsker, men vi kan ikke garantere, at det er muligt.
Naturligvis! Gå til Ordrehistorik ved at gå ind på Din konto og klikke på Bestil igen ved siden af ordren, som du ønsker at gentage. Herefter kan du tilføje flere produkter, ændre betalingsmetoden eller gå direkte til kassen.
Der er to forskellige måder at slette din ordre, medmindre den allerede er sendt eller under udarbejdelse.
Royal Queen Seeds står ikke nogle steder, hverken på dit kreditkortudtog eller dit kontoudtog fra banken. Alle betalinger vises under vores kommercielle navn:
Der er flere tilgængelige betalingsmuligheder:
Følg disse anvisninger omhyggeligt efter valg af foretrukne betalingsmetode.
Du kan betale for din ordre med kort. Indtast dit kortnummer, kortets udløbsdato og din 3-cifrede sikkerhedskode, som står på bagsiden af dit kort. Kreditkortbetalinger kan tage helt op til 24 timer for at blive gennemført. Så snart betalingen er gået igennem, begynder vi med at behandle din ordre.
Betalingen på dit kreditkortudtog vil være fra:
Bemærk, at vi ikke tager imod forudbetalte kreditkort.
Vælg Bankoverførsel som betalingsmetode for at bekræfte din ordre, hvorefter vores bankoplysninger vises på skærmen.
Sørg for, at du bruger dit ordrenummer som betalingsreference, da vi ellers ikke kan kæde din betaling sammen med dit køb. Bankoverførsler tager normalt mellem 1 og 4 forretningsdage for at gå igennem.
Vi tager også imod Bitcoin som betalingsmetode. Følg anvisningen i linket nedenunder for at bruge denne metode.
Vi tager i øjeblikket ikke imod betalinger fra din Paypal-konto. Paypals politik i forhold til de produkter, som vi sælger, betyder, at vi ikke kan tilbyde denne betalingsmetode i vores webbutik.
Vi tager ikke imod nogen former for checks.
Vi tager ikke imod pengeordrer.
Vi tager ikke imod kontanter ved levering.
Ja, skriv en anmeldelse på dine produkter og modtag en rabatkode på 10%. Du skal være logget ind og skrive en anmeldelse på en produktside.
Din rabatkode er tilgængelig via Mine rabatkoder på din RQS-konto. Procentsatserne på dine rabatkoder kan ikke lægges sammen (du kan kun bruge en ad gangen), men du kan bruge dem sammen med pengerabatkoder - rabatkoder, som har et bestemt pengebeløb krediteret til dem.
Ja, det kan du. For at tracke din pakke, skal du følge anvisningerne i den automatiske e-mail, som du modtager, når din pakke er afsendt. Efter den e-mail opdateres din tracking, når din pakke når landet, som du har bestilt levering til. Bemærk, at nogle gange kan denne transaktion tage op til 5-10 forretningsdage afhængig af bopælslandet.
Det ville ikke være overraskende, hvis din ordre er leveret, før du kan tracke den!
De fleste ordre sendes inden for 24 timer efter modtagelse af betaling. Vi sender fra mandag til fredag undtagen ved helligdage. Hvis du placerer en ordre om fredagen, så er det højst sandsynligt, at ordren sendes den følgende mandag.
Vi sender vores ordrer i æsker uden klistermærker eller enhver anden reference til vores produkter eller vores selskab. De eneste oplysninger på æsken er leveringsoplysningerne.
Hvis du alligevel ønsker mere diskretion, tilbyder vi også en DVD Diskret Forsendelse-valgmulighed for 5 €.
Klik her for flere forsendelsesoplysninger.
Nedenunder ses en fuld liste over alle lande, som vi sender til:
Østrig, Belgien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxemburg, Malta, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Tyskland , Spanien, Sverige, Storbritannien, USA.
Vi sender ikke til et land, som ikke er på ovenstående liste.
Standard forsendelse er gratis til alle lande. Vi tilbyder dog DVD diskret forsendelse for 5 €, hvor du kan få din pakke indpakket i et diskret DVD-hylster for at sikre en helt hemmelig levering.
Vi tilbyder også UPS Standard-forsendelse. Leveringstid og omkostninger afhænger af dit land. Du ser denne oplysning, når du har valgt denne forsendelsesmetode på siden Gå til kassen.
Vi sender kun til private, rigtige adresser. Vi sender ikke til postbokse, offentlige steder, pakkestationer, butikker, mellemstationer, speditører eller lignende adresser.
UPS Access Point er et forsendelsesnetværk med tusindvis af velplacerede leveringslokationer, som kan bruges, hvis du ikke er hjemme for at modtage din levering.
Vælg et afhentningssted fra det interaktive kort ved kassen og se åbningstiderne, så du kan hente din pakke, når det passer dig. Prisen for denne forsendelsesmetode vises ved kassen.
UPS leverer notifikationer via e-mail og SMS, så du får besked på, hvornår din pakke kan afhentes.
Vores samarbejdspartner afsender alle vores pakker på vores vegne. De bruger forskellige posttjenester for at sikre, at de kan tilbyde dig den bedst mulige ru
Din kurér leverer din pakke til døren på din leveringsadresse. Hvis du ikke er hjemme og pakken ikke passer gennem brevsprækken, modtager du en seddel med anvisninger om, hvordan du kan modtage din ordre.
Hvis din pakke returneres til vores lager, kontakter vi dig.
Levering tager normalt mellem 3 og 7 forretningsdage efter forsendelsen (weekenddage og helligdage betragtes ikke som forretningsdage).
Kontakt vores kundeservice, hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 15 forretningsdage, efter at den blev afsendt.
Din pakke kan muligvis blive kigget igennem af dit nationale toldvæsen, uanset hvilken forsendelsesmetode, du vælger.
Bemærk, at selvom vi sender til dit land, kan vi ikke give oplysninger om de juridiske forhold, som gælder for vores produkter i dit land. På grund af det høje antal lande, som vi sender til, er det ganske enkelt umuligt for os at holde styr på, hvad der er lovligt i de forskellige lande.
Det er dit eget ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du bestiller en ordre hos os. Vi gør opmærksomhed på, at vi ikke kan holdes ansvarlige, hvis din pakke tilbageholdes af toldvæsenet.
Vi gør alt for at sikre, at pakken ikke har yderligere oplysninger udover dit navn og din leveringsadresse. Æskerne er almindelige for ikke at tiltrække sig opmærksomhed, og vi tilbyder en diskret valgmulighed for et ekstra gebyr på 5 euro.
Dine personlige oplysninger er fortrolige, og vi deler dem aldrig med en tredjepart.
Vi bruger dine personlige oplysninger ved behandling af dine ordrer, eller hvis vi på et tidspunkt skal i kontakt med dig.
Dine personlige oplysninger er fortrolige, og de vil aldrig blive delt med nogen tredjepart.
Vi bruger dine personlige oplysninger, når vi behandler dine ordrer, eller i tilfælde af, at vi er nødt til at kontakte dig af en eller anden grund.
Hvis du gerne vil slette din konto, skal du kontakte vores kundeserviceteam ved hjælp af kontaktformularen nedenfor. Sørg for, at du er logget ind på din konto, inden du starter.
RQS Growers Program er er vores loyalitetsprogram, hvor vi belønner dig for alle køb, du foretager. Besøg vores dedikerede side for mere information.
Du kan bruge pointene til at betale for en ordre, få nedsatte priser eller købe eksklusive produkter for medlemmer.
Green Points optjenes ved køb, gaver og belønninger/handlinger (fødselsdagsgave, anmeldelse osv.). Money Points kan byttes mod rabatter, eksklusive produkter og/eller kampagner.
Level Points optjenes kun ved køb, og de tæller med i din niveaustatus (jo flere Level Points, jo højere niveau i programmet).
Pointene krediteres 7 dage efter, at din ordre er sendt.
Meget nemt og hurtigt! Bare klik på Din konto øverst på vores hjemmeside, og vælg derefter Opret og følg anvisningerne. Din konto er klar på mindre end 2 minutter.
Du kan opdatere dine kontaktoplysninger i sektionen Personlige oplysninger på din konto.
Ja, du bliver nødt til at oprette en konto. Det er ikke muligt at gennemføre en ordre som gæst. Dine oplysninger er sikre, da vi aldrig deler dine data med en tredjepart og kun bruger dem for at komme i kontakt med dig omkring din ordre og reklamer
For at slette din konto skal du kontakte vores kundeserviceteam via nedenstående kontaktformular. Sørg for, at du er logget ind på din konto først.
For at få en tilbagebetaling skal du sende din uåbnede pakke tilbage til os. Følg anvisningerne nedenunder:
Husk endelig, at en tilbagebetaling kan tage mellem 1 og 3 uger for at blive gennemført.
Hvis du har modtaget din ordre, og der mangler én eller flere varer, følg anvisninger nedenunder:
Nogle gange bliver ordrer beskadiget under leveringen. Hvis din ordre indeholder beskadigede varer, gør som følger nedenunder:
For at komme i kontakt med os skal du bare udfylde formularen nedenfor. Hvis du er en registreret kunde, skal du logge ind, før du kontakter os.
Vi forsøger at besvare alle spørgsmål så hurtigt som muligt. Bemærk, at meddelelser kun kan besvares fra mandag til fredag i arbejdstiden.
Hvis du ikke har modtaget et svar efter 5 arbejdsdage, skal du først kontrollere din spam-mappe og derefter kontakte os igen via kontaktformularen nedenfor med din besked og angive dato og klokkeslæt for din forrige besked.
Hos Royal Queen Seeds er vi stolte af at kunne producere den fineste genetiske cannabis og feminiseret, automatisk blomsterende og medicinske marihuana af den allerbedste kvalitet.
Hvis du har nogle spørgsmål, så er denne side designet til at hjælpe dig med at finde svar. Ovenfor finder du en database med Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ) om en bred vifte af emner som bl.a. returneringer, forsendelse, vores onlinebestillingssystem og mere.
Hvis du ikke kan finde, hvad du leder efter, så kontakt os gennem formularen nedenunder. Du skal også være velkommen til at ringe til os.
SNORKEL SPAIN SLU | [email protected] |
Apartado de Correos nº 146 | t. 34 93 737 98 46 (M-Th 8h to 16h, Fri 8h to 14h) |
08170 Montornès del Vallés | VAT: ESB-65812810 |
Barcelona | Coc Number: B-65812810 |
SNORKEL SPAIN SLU |
Apartado de Correos nº 146 |
08170 Montornès del Vallés |
Barcelona |
[email protected] |
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00) |
VAT: ESB-65812810 |
Coc Number: B-65812810 |
Hvis du har et spørgsmål om din ordre, skal du sørge for at tilføje nummeret i boksen ORDER ID.
Cookies settings
Funktionelle cookies
Funktionelle cookies hjælper vores websted med at fungere optimalt og giver os mulighed for at tilpasse visse funktioner.Præference-cookies
Præference-cookies giver os mulighed for at huske information, der påvirker vores hjemmesides udseende. Det gælder bl.a. dit foretrukne sprog baseret på din region.Analytiske cookies
Analytiske cookies giver os indsigt i webstedets trafik og kundeadfærd som bl.a. hvor mange mennesker, der besøger vores websted, hvor lang tid de tilbringer på webstedet, og hvilke sider på vores websted de besøger.Hvad er cookies?
Cookies er små tekstfiler fra et bestemt websted, der gemmes på en brugers computer, mens de surfer på internettet. Cookies har flere forskellige funktioner. Nogle af dem sporer browseraktivitet, og gør det muligt for virksomheder at levere målrettede reklamer. Andre cookies bruges til at huske brugerloginoplysninger til forskellige websteder, så det er lettere at komme ind på sociale medier eller andre websteder. Hver cookie har sit eget unikke ID, og disse data gør det muligt for ejeren af et websted at måle den unikke trafik, der foregår på deres websted.Hvorfor bruger vi cookies?
Cookies er nyttige, når du besøger vores hjemmeside. De sikrer, at du kan holde dig logget ind, at du kan handle sikkert, og at de varer, du lægger i din indkøbskurv, bliver der, indtil du foretager et køb. Men cookies hjælper os også. De data, de leverer, giver os mulighed for at forbedre vores websted og gør det muligt for os at præsentere dig for målrettede reklamer, der passer til dine interesser.Hvilke cookies bruger vi?
Funktionelle cookies
Funktionelle cookies hjælper vores websted med at fungere optimalt og giver os mulighed for at tilpasse visse funktioner.Præference-cookies
Præference-cookies giver os mulighed for at huske information, der påvirker vores hjemmesides udseende. Det gælder bl.a. dit foretrukne sprog baseret på din region.Analytiske cookies
Analytiske cookies giver os indsigt i webstedets trafik og kundeadfærd som bl.a. hvor mange mennesker, der besøger vores websted, hvor lang tid de tilbringer på webstedet, og hvilke sider på vores websted de besøger.Hvordan kan du deaktivere eller slette cookies?
Er du ikke fan af cookies? Det er ikke noget problem. Du kan deaktivere dem (med undtagelse af nødvendige cookies) under dine browserindstillinger. Blokering af cookies kan dog påvirke din browseroplevelse og kan påvirke de tekniske funktioner på vores websted.Vores hjemmeside kan ikke fungere korrekt uden hjælp fra funktionelle cookies. Den slagt cookies kan ikke deaktiveres.