Customer Service - Contact

FAQ | OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

VÆLG EN KATEGORI :

Onlinebestilling

Er dine produkter lovlige i dit land?

Vi kan ikke give oplysninger om juridiske forhold for vores produkter i dit land.

Det er kundens ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du placerer en ordre. Royal Queen Seeds afviser ethvert ansvar, hvis din pakken bliver tilbageholdt af toldvæsenet.

Hvordan placerer jeg en ordre?

  • Gennemse og vælg varerne, som du ønsker at købe.

  • Tilføj varerne til din indkøbskurv ved at bruge knappen Tilføj til kurv og antallet, hvor det er nødvendigt
  • Klik på Til kassen
  • Følg anvisningerne på betalingssiden

Du skal have en konto for at placere en ordre. Hvis ikke du er oprettet, klik her for at gennemføre dette trin.

Er en minimumsordre påkrævet?

Ja, et minimumskøb på 25 € (inkl. moms) er påkrævet for at placere en ordre.

Kan jeg ændre en eksisterende ordre?

Vi behandler oftest alle ordrer inden for én forretningsdag, efter at betalingen er godkendt. Så snart ordren allerede er under udarbejdelse, er det ikke muligt at ændre den.

Hvis du ønsker at ændre din ordre, kontakt vores supportafdeling så hurtigt som muligt. Vores team vil prøve at imødekomme dine ønsker, men vi kan ikke garantere, at det er muligt.

Kan jeg gentage en tidligere ordre?

Naturligvis! Gå til Ordrehistorik ved at gå ind på Din konto og klikke på Bestil igen ved siden af ordren, som du ønsker at gentage. Herefter kan du tilføje flere produkter, ændre betalingsmetoden eller gå direkte til kassen.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Der er to forskellige måder at slette din ordre, medmindre den allerede er sendt eller under udarbejdelse.

  • Afventer betaling eller Betaling godkendt: Kontakt os via kontaktformularen nedenunder - sørg for, at du er logget ind, og at du har valgt ordrenummeret, som du ønsker at annullere.
  • Afsendte ordre eller under udarbejdelse: Det er ikke muligt at slette/ændre afsendte ordre, hvorfor det bliver nødvendigt at returnere den og gøre krav på en tilbagebetaling. Se linket nedenunder for flere oplysninger.

Se returneringsoplysninger

Priser og betaling

Hvilket navn står på mit kreditkort- eller kontoudtog?

Royal Queen Seeds står ikke nogle steder, hverken på dit kreditkortudtog eller dit kontoudtog fra banken. Alle betalinger vises under vores kommercielle navn:

Snorkel Spain

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Der er flere tilgængelige betalingsmuligheder:

  • Visa og Mastercard
  • Bankoverførsel
  • Bitcoin

Følg disse anvisninger omhyggeligt efter valg af foretrukne betalingsmetode.

Hvor betaler jeg med kreditkort?

Du kan betale for din ordre med kort. Indtast dit kortnummer, kortets udløbsdato og din 3-cifrede sikkerhedskode, som står på bagsiden af dit kort. Kreditkortbetalinger kan tage helt op til 24 timer for at blive gennemført. Så snart betalingen er gået igennem, begynder vi med at behandle din ordre.

Betalingen på dit kreditkortudtog vil være fra: SLU

Bemærk, at vi ikke tager imod forudbetalte kreditkort.

Hvordan betaler jeg via bankoverførsel?

Vælg Bankoverførsel som betalingsmetode for at bekræfte din ordre, hvorefter vores bankoplysninger vises på skærmen.

Sørg for, at du bruger dit ordrenummer som betalingsreference, da vi ellers ikke kan kæde din betaling sammen med dit køb. Bankoverførsler tager normalt mellem 1 og 4 forretningsdage for at gå igennem.

Hvordan betaler jeg med Bitcoin?

Vi tager også imod Bitcoin som betalingsmetode. Følg anvisningen i linket nedenunder for at bruge denne metode.

Bitcoin-betaling

Kan jeg betale med Paypal?

Vi tager i øjeblikket ikke imod betalinger fra din Paypal-konto. Paypals politik i forhold til de produkter, som vi sælger, betyder, at vi ikke kan tilbyde denne betalingsmetode i vores webbutik.

Kan jeg betale med check?

Vi tager ikke imod nogen former for checks.

Kan jeg betale med pengeordrer?

Vi tager ikke imod pengeordrer.

Tager i imod kontanter ved levering?

Vi tager ikke imod kontanter ved levering.

Kan jeg få en rabatkode?

Ja, skriv en anmeldelse på dine produkter og modtag en rabatkode på 10%. Du skal være logget ind og skrive en anmeldelse på en produktside.
Din rabatkode er tilgængelig via Mine rabatkoder på din RQS-konto. Procentsatserne på dine rabatkoder kan ikke lægges sammen (du kan kun bruge en ad gangen), men du kan bruge dem sammen med pengerabatkoder - rabatkoder, som har et bestemt pengebeløb krediteret til dem.

Forsendelse og levering

Hvornår modtager jeg min ordre?

De fleste leverancer tager mellem 3 og 7 arbejdsdage. Der kan dog gå op til femten forretningsdage, før din ordre er leveret.

Flere forsendelsesoplysninger

Kan jeg tracke min pakke?

Ja, det kan du. For at tracke din pakke, skal du følge anvisningerne i den automatiske e-mail, som du modtager, når din pakke er afsendt. Efter den e-mail opdateres din tracking, når din pakke når landet, som du har bestilt levering til. Bemærk, at nogle gange kan denne transaktion tage op til 5-10 forretningsdage afhængig af bopælslandet.

Det ville ikke være overraskende, hvis din ordre er leveret, før du kan tracke den!

Flere forsendelsesoplysninger

Hvor diskret er din indpakning?

Vi sender vores ordrer i æsker uden klistermærker eller enhver anden reference til vores produkter eller vores selskab. De eneste oplysninger på æsken er leveringsoplysningerne.

Packages

Hvis du alligevel ønsker mere diskretion, tilbyder vi også en DVD Diskret Forsendelse-valgmulighed for 5 €.

Klik her for flere forsendelsesoplysninger.

Hvornår sender i min ordre?

De fleste ordre sendes inden for 24 timer efter modtagelse af betaling. Vi sender fra mandag til fredag undtagen ved helligdage. Hvis du placerer en ordre om fredagen, så er det højst sandsynligt, at ordren sendes den følgende mandag.

Flere forsendelsesoplysninger

Sender i til mit land?

Nedenunder ses en fuld liste over alle lande, som vi sender til:

Belgien, Bulgarien, Chile, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Irland, Italien, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Monaco, Holland, Polen, Portugal, San Marino, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Østrig.

Vi sender ikke til et land, som ikke er på ovenstående liste.

Flere forsendesoplysninger.

Hvad koster forsendelsen?

Standard forsendelse er gratis til alle lande. Vi tilbyder dog DVD diskret forsendelse for 5 €, hvor du kan få din pakke indpakket i et diskret DVD-hylster for at sikre en helt hemmelig levering.

Vi tilbyder også UPS Standard-forsendelse. Leveringstid og omkostninger afhænger af dit land. Du ser denne oplysning, når du har valgt denne forsendelsesmetode på siden Gå til kassen.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvad er diskret forsendelse?

Med diskret forsendelse leveres dine frø i deres originale emballage gemt i en folder i et DVD-hylster, som er forseglet for maksimal sikkerhed. Der er ingen reklamemateriale indeni, ingen faktura eller referencer til Royal Queen Seeds. DVD'en, som er i hylstret, er en tilfældig B-film. Vi pålægger et ekstra gebyr på 5 euro for denne særlige forsendelsesydelse. Flere forsendelsesoplysninger.

More shipping info

Sender I til en postboks?

Vi sender kun til private, rigtige adresser. Vi sender ikke til postbokse, offentlige steder, pakkestationer, butikker, mellemstationer, speditører eller lignende adresser.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvad er UPS Access Point-forsendelsmetoden?

UPS Access Point er et forsendelsesnetværk med tusindvis af velplacerede leveringslokationer, som kan bruges, hvis du ikke er hjemme for at modtage din levering.

Vælg et afhentningssted fra det interaktive kort ved kassen og se åbningstiderne, så du kan hente din pakke, når det passer dig. Prisen for denne forsendelsesmetode vises ved kassen.

UPS leverer notifikationer via e-mail og SMS, så du får besked på, hvornår din pakke kan afhentes.

Leverer i til posthuse eller pakkecentre?

Nej, det er ikke muligt at sende til posthuse, pakkecentre, speditører osv.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvilket selskab bruger I til forsendelsen?

Vores samarbejdspartner afsender alle vores pakker på vores vegne. De bruger forskellige posttjenester for at sikre, at de kan tilbyde dig den bedst mulige ru

Flere forsendelsesoplysninger

Bliver min pakke kigget igennem af toldvæsenet?

Din pakke kan muligvis blive kigget igennem af dit nationale toldvæsen, uanset hvilken forsendelsesmetode, du vælger.

Bemærk, at selvom vi sender til dit land, kan vi ikke give oplysninger om de juridiske forhold, som gælder for vores produkter i dit land. På grund af det høje antal lande, som vi sender til, er det ganske enkelt umuligt for os at holde styr på, hvad der er lovligt i de forskellige lande.

Det er dit eget ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du bestiller en ordre hos os. Vi gør opmærksomhed på, at vi ikke kan holdes ansvarlige, hvis din pakke tilbageholdes af toldvæsenet.

Flere forsendelsesoplysninger

Kan jeg omdirigere min ordre, efter at den er blevet afsendt?

En gyldig leveringsadresse er påkrævet ved bestilling, men du kan kontakte os for at ændre adressen, så længe ordren ikke er under udarbejdelse eller ikke er afsendt endnu. Vi kan ikke gøre noget ved pakken, så snart den har forladt lageret.

Vi kan ikke holdes ansvarlige for yderligere omkostninger eller manglende levering, hvis ukorrekte oplysninger er angivet i ordren (heriblandt, men ikke begrænset til: navn, adresse, postnummer).

Flere forsendelsesoplysninger.

Skal jeg underskrive for at modtage leveringen?

Din kurér leverer din pakke til døren på din leveringsadresse. Hvis du ikke er hjemme og pakken ikke passer gennem brevsprækken, modtager du en seddel med anvisninger om, hvordan du kan modtage din ordre.

Hvis din pakke returneres til vores lager, kontakter vi dig.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvad hvis jeg ikke har modtaget min ordre?

Levering tager normalt mellem 3 og 7 forretningsdage efter forsendelsen (weekenddage og helligdage betragtes ikke som forretningsdage).

Kontakt vores kundeservice, hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 15 forretningsdage, efter at den blev afsendt.

Flere forsendelsesoplysninger.

Privatliv og sikkerhed

Er forsendelsen diskret?

Vi gør alt for at sikre, at pakken ikke har yderligere oplysninger udover dit navn og din leveringsadresse. Æskerne er almindelige for ikke at tiltrække sig opmærksomhed, og vi tilbyder en diskret valgmulighed for et ekstra gebyr på 5 euro.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvorfor skal i bruge mine personlige oplysninger?

Dine personlige oplysninger er fortrolige, og vi deler dem aldrig med en tredjepart.

Vi bruger dine personlige oplysninger ved behandling af dine ordrer, eller hvis vi på et tidspunkt skal i kontakt med dig.

Hvem kan se mine personlige oplysninger?

Dine personlige oplysninger er fortrolige, og de vil aldrig blive delt med nogen tredjepart.

Vi bruger dine personlige oplysninger, når vi behandler dine ordrer, eller i tilfælde af, at vi er nødt til at kontakte dig af en eller anden grund.

Hvis du gerne vil slette din konto, skal du kontakte vores kundeserviceteam ved hjælp af kontaktformularen nedenfor. Sørg for, at du er logget ind på din konto, inden du starter.

Produktoplysninger

Hvordan spirer jeg mine frø?

RQS sælger frø som en souvenir eller til samlerformål. Hvis spiring af cannabisfrø imidlertid er lovlige i dit land, anbefaler vi, at du følger anvisningerne i nedenstående artikel:

Spiring af cannabisfrø

Emballage

Alle RQS-frø er forseglet i en blisterpakning for at holde dem fra luft og fugtighed, og derefter indpakkes de i en beskyttende papkasse, som viser sortens navn.

Min konto

Hvordan opretter jeg min RQS-konto?

Meget nemt og hurtigt! Bare klik på Din konto øverst på vores hjemmeside, og vælg derefter Opret og følg anvisningerne. Din konto er klar på mindre end 2 minutter.

Kan jeg opdatere mine oplysninger?

Du kan opdatere dine kontaktoplysninger i sektionen Personlige oplysninger på din konto.

Har jeg brug for en konto?

Ja, du bliver nødt til at oprette en konto. Det er ikke muligt at gennemføre en ordre som gæst. Dine oplysninger er sikre, da vi aldrig deler dine data med en tredjepart og kun bruger dem for at komme i kontakt med dig omkring din ordre og reklamer

Kan jeg slette min konto?

Hvis du gerne vil slette din konto, skal du kontakte vores kundeserviceteam ved at bruge kontaktformularen nedenunder. Sørg for, at du er logget ind på din konto først.

Returneringer

Kan jeg få en tilbagebetaling?

For at få en tilbagebetaling skal du sende din uåbnede pakke tilbage til os. Følg anvisningerne nedenunder:

  • Kontakt kundeservice ved at bruge vores kontaktformular for at anmode om en returneringsetikette; sørg for, at du er logget ind, og vælg ordrenummeret, som svarer til pakken, du ønsker at returnere.
  • Klistr returneringsetiketten på pakken, og følg afvisningerne på den.
  • Når vi har modtaget din returnerede pakke, behandler vi din tilbagebetaling. Vi får brug for dine bankoplysninger, da det ikke altid er muligt at refundere på dit kort. Bitcoin og Kontanter i kuvert refunderes kun ved bankoverførsel.
  • Du kan også bruge udtrækningsformularen fra RQS. Det er dog ikke obligatorisk

Husk endelig, at en tilbagebetaling kan tage mellem 1 og 3 uger for at blive gennemført.

Hvordan rapporterer jeg en manglende vare?

Hvis du har modtaget din ordre, og der mangler én eller flere varer, følg anvisninger nedenunder:

  • Kontakt vores kundeservice ved at bruge kontaktformularen inden for en uge efter levering. Sørg for, at du er logget ind, og vælg ordrenummeret, som du har modtaget. .
  • Vi beder dig om at sende os et billede af din pakke, som viser indholdet og ordrenummeret på et stykke papir.

Hvad hvis du har modtaget en beskadiget vare?

Nogle gange bliver ordrer beskadiget under leveringen. Hvis din ordre indeholder beskadigede varer, gør som følger nedenunder:

  • Send os en e-mail, eller brug kontaktformularen nederst på denne side for at komme i kontakt med vores support. Sørg for, at du er logget ind på din konto, og at du har valgt ordrenummeret med beskadigede varer fra rullemenuen.
  • Vores team beder dig om at sende et billede, som tydeligt viser de beskadige varer og et stykke papir med ordrenummeret.

Kontakt

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

For at komme i kontakt med os skal du bare udfylde formularen nedenfor. Hvis du er en registreret kunde, skal du logge ind, før du kontakter os.

Hvornår kan jeg forvente et svar?

Vi forsøger at besvare alle spørgsmål så hurtigt som muligt. Bemærk, at meddelelser kun kan besvares fra mandag til fredag i arbejdstiden.

Hvis du ikke har modtaget et svar efter 5 arbejdsdage, skal du først kontrollere din spam-mappe og derefter kontakte os igen via kontaktformularen nedenfor med din besked og angive dato og klokkeslæt for din forrige besked.

KONTAKT OS

Hos Royal Queen Seeds er vi stolte af at kunne producere den fineste genetiske cannabis og feminiseret, automatisk blomsterende og medicinske marihuana af den allerbedste kvalitet.

Hvis du har nogle spørgsmål, så er denne side designet til at hjælpe dig med at finde svar. Ovenfor finder du en database med Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ) om en bred vifte af emner som bl.a. returneringer, forsendelse, vores onlinebestillingssystem og mere.

Hvis du ikke kan finde, hvad du leder efter, så kontakt os gennem formularen nedenunder. Du skal også være velkommen til at ringe til os.

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Hvis du har et spørgsmål om din ordre, skal du sørge for at tilføje nummeret i boksen ORDER ID.

Send a message

Are you aged 18 or over?

The content on RoyalQueenSeeds.com is only suitable for adults and is reserved for those of legal age.

Ensure you are aware of the laws of your country.

By clicking ENTER, you confirm
you are
18 years or older