Cookieindstillinger

Vi anmoder om din tilladelse til at bruge dine data af nedenstående grunde:

Funktionelle cookies

Funktionelle cookies hjælper vores websted med at fungere optimalt og giver os mulighed for at tilpasse visse funktioner.

Præference-cookies

Præference-cookies giver os mulighed for at huske information, der påvirker vores hjemmesides udseende. Det gælder bl.a. dit foretrukne sprog baseret på din region.

Analytiske cookies

Analytiske cookies giver os indsigt i webstedets trafik og kundeadfærd som bl.a. hvor mange mennesker, der besøger vores websted, hvor lang tid de tilbringer på webstedet, og hvilke sider på vores websted de besøger.

Hvad er cookies?

Cookies er små tekstfiler fra et bestemt websted, der gemmes på en brugers computer, mens de surfer på internettet. Cookies har flere forskellige funktioner. Nogle af dem sporer browseraktivitet, og gør det muligt for virksomheder at levere målrettede reklamer. Andre cookies bruges til at huske brugerloginoplysninger til forskellige websteder, så det er lettere at komme ind på sociale medier eller andre websteder. Hver cookie har sit eget unikke ID, og disse data gør det muligt for ejeren af et websted at måle den unikke trafik, der foregår på deres websted.

Hvorfor bruger vi cookies?

Cookies er nyttige, når du besøger vores hjemmeside. De sikrer, at du kan holde dig logget ind, at du kan handle sikkert, og at de varer, du lægger i din indkøbskurv, bliver der, indtil du foretager et køb. Men cookies hjælper os også. De data, de leverer, giver os mulighed for at forbedre vores websted og gør det muligt for os at præsentere dig for målrettede reklamer, der passer til dine interesser.

Hvilke cookies bruger vi?

Funktionelle cookies

Funktionelle cookies hjælper vores websted med at fungere optimalt og giver os mulighed for at tilpasse visse funktioner.

Præference-cookies

Præference-cookies giver os mulighed for at huske information, der påvirker vores hjemmesides udseende. Det gælder bl.a. dit foretrukne sprog baseret på din region.

Analytiske cookies

Analytiske cookies giver os indsigt i webstedets trafik og kundeadfærd som bl.a. hvor mange mennesker, der besøger vores websted, hvor lang tid de tilbringer på webstedet, og hvilke sider på vores websted de besøger.

Hvordan kan du deaktivere eller slette cookies?

Er du ikke fan af cookies? Det er ikke noget problem. Du kan deaktivere dem (med undtagelse af nødvendige cookies) under dine browserindstillinger. Blokering af cookies kan dog påvirke din browseroplevelse og kan påvirke de tekniske funktioner på vores websted.

DATABESKYTTELSESPOLITIK

For at sikre et trygt onlinemiljø og garantere korrekt databeskyttelse overholder vi strengt alle lovkrav. I denne databeskyttelsespolitik forklarer vi, hvordan og med hvilket formål vi indsamler personoplysninger, sikkerhedsforanstaltninger, opbevaringsperioder og kontaktoplysninger.


VIRKSOMHEDENS NAVN: SNORKEL SPAIN, SL (i det følgende: ROYAL QUEEN SEEDS)

C/ Vilar d'Abdelà, 5 (nave 1) CP: 08170 de Montornès del Vallès

+34 937 379 846

[email protected]


Denne databeskyttelsespolitik angiver de vilkår, som vi behandler personlige data hos ROYAL QUEEN SEEDS, herunder alle personlige oplysninger indsamlet via vores hjemmeside https://www.royalqueenseeds.com/ samt alle andre data, vi behandler i forbindelse med vores forretningsaktiviteter.

ROYAL QUEEN SEEDS indsamler følgende personlige data til nedenstående formål:

AFSNIT 1 – PERSONOPLYSNINGER, VI INDSAMLER

1.1 Køb på konto

Køb på konto kan kun foretages, hvis du har en personlig konto. Når du opretter en konto eller køber noget i vores shop, indsamler vi som en del af købs- og salgsprocessen følgende personlige oplysninger, som du giver os:

  • For- og efternavn
  • Hjemme- og faktureringsadresse
  • Telefonnummer
  • Køn
  • IP-adresse
  • E-mailadresse
  • Fødselsdato

Disse oplysninger er nødvendige for levering. Derudover modtager vi automatisk din computers internetprotokoladresse (IP-adresse), når du besøger vores shop. På baggrund af disse oplysninger kan vi optimere din onlineoplevelse og samtidig beskytte vores online miljø.

Formålet med dataindsamling:

Vi indsamler og opbevarer kontorelaterede data til følgende formål:

(a) til at opfylde forpligtelser, der følger af enhver aftale mellem dig og os, og for at levere oplysninger, produkter og tjenester, som du måtte anmode os om

(b) til at oprette, administrere og kommunikere med dig om din konto og dine bestillinger

(c) til at foretage markedsundersøgelser og analyser

(d) til at bekræfte din alder og identitet samt for at opdage og forhindre svindel.

1.2 Nyhedsbreve

Med din udtrykkelige tilladelse kan vi sende dig nyhedsbreve om vores shop, nye produkter og andre opdateringer. Vi sender nyhedsbreve baseret på dit udtrykkelige samtykke. I tilfælde af, at du køber et produkt, og i overensstemmelse med gældende regler, kan vi sende dig kommercielle meddelelser i overensstemmelse med vores virksomheds legitime interesser, altid om produkter eller tjenester, der ligner dem, du har købt eller indgået aftale om. Du kan til enhver tid afmelde dig via de kanaler, der er anført i denne databeskyttelsespolitik. Følgende oplysninger indsamles i forbindelse med nyhedsbreve:

  • For -og efternavn
  • Køn

Vi behøver ikke at kende personens køn for at kunne sende nyhedsbrevet (dataminimering: ved lov skal vi bede om data, der er strengt nødvendige for at levere tjenesten, og i dette tilfælde er det ikke nødvendigt at kende kønnet for at sende nyhedsbreve).

  • E-mailadresse

Formålet med dataindsamling:

De indsamlede data bruges til at:

(a) personliggøre vores e-mails, herunder dit navn og køn

(b) levere kønsspecifikt indhold

Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at bruge linket i nyhedsbrevet eller kontaktoplysningerne i afsnit 2.

1.3 Kundeservice og kontaktformular

For at kunne give dig den bedst mulige hjælp har vores kundeservicemedarbejdere adgang til kontooplysninger. På den måde kan de give dig hurtig og kompetent support. De oplysninger, du indtaster i vores kontaktformular, bliver håndteret af vores CRM-udbyder, SuperOffice. Vi bruger udelukkende dine oplysninger til at besvare din henvendelse.

AFSNIT 2 – BERETTIGET INTERESSE

Hvis du har købt produkter hos os, gør vi dig opmærksom på, at vi muligvis bruger dine oplysninger til markedsføring baseret på Royal Queen Seeds' legitime interesse i at tilbyde dig produkter eller tjenester fra vores virksomhed og om produkter eller tjenester, der ligner dem, du har. købt. Du kan til enhver tid afmelde fremtidige meddelelser ved hjælp af de midler, der er beskrevet i denne databeskyttelsespolitik eller via enhver meddelelse, du modtager.

2.1 How do you withdraw consent?

If you change your mind, you can withdraw your consent for us to contact you for the purpose of collecting, using, or disclosing your data at any time by reaching out to us at: [email protected].

AFSNIT 3 – VIDERGIVELSE AF OPLYSNINGER

Vi videregiver kun dine personlige oplysninger, hvis loven kræver det, eller hvis du bryder vores servicevilkår.

AFSNIT 4 – HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE DATA?

Hos Royal Queen Seeds opbevarer vi ikke dine oplysninger længere end nødvendigt til de formål, der er beskrevet i denne politik. Der er forskellige opbevaringsperioder gældende for forskellige typer data. Den længste periode, vi normalt opbevarer personlige oplysninger, er 10 år.

4.1 Kontooplysninger

Oplysninger om din konto er relevante, så længe du har en konto hos os. Derfor bliver oplysningerne gemt, så længe du har en konto. Hvis du sletter din konto, vil dine oplysninger blive slettet inden for et rimeligt tidsrum. Du kan anmode om at få adgang til, rette eller slette dine oplysninger, eller få din konto slettet, ved at sende en e-mail til [email protected].

4.2 Nyhedsbreve

Hvis du giver os dit samtykke til at informere dig om vores produkter eller tjenester, opbevarer vi dine oplysninger, indtil du selv udtrykker dit ønske om ikke at modtage yderligere meddelelser fra os. Vi foretager dog løbende (hver måned) en kontrol for at se, om dine oplysninger stadig er relevante. Registrerede kunder (og deres personlige oplysninger) vil blive slettet, hvis kunder ikke reagerer på vores henvendelse. Derudover indeholder vores udsendte nyhedsbreve en funktion til afmelding. Du kan som bruger trække dit samtykke tilbage ved at bruge denne afmeldingsfunktion.

SECTION 5 – COOKIES

Cookies are small information files that notify your computer of previous interactions with our website. These cookies are stored on your hard drive, not on our website. Essentially, when you use our website, your computer displays its cookies to us, informing our site that you have visited before. This allows our website to function more quickly and remember aspects related to your previous visits (such as your username), making your experience more convenient. At Royal Queen Seeds, we use two types of cookies: functional and analytical.

5.1 Functional Cookies

Functional cookies are used to enhance your online experience. Among other things, these cookies track what is added to your shopping cart. The use of these cookies does not require prior authorization.

5.2 Analytical Cookies

Analytical cookies are used for research and market analysis. The data collected with these analytical cookies is anonymous, making it unusable for third parties. The use of these cookies does not require prior authorization.

AFSNIT 5 – TREDJEPARTSTJENESTER

For at kunne gennemføre transaktioner og levere vores tjenester bruger vi tredjepartstjenester. Disse tjenesteudbydere, som vi bruger, indsamler, bruger og videregiver generelt kun dine oplysninger i det omfang, det er nødvendigt for at kunne levere deres tjenester til os.

Nogle tredjepartstjenesteudbydere, f.eks. betalingstjenester, har dog deres egne databeskyttelsespolitiker, der gælder for de oplysninger, vi skal give dem for at gennemføre dine transaktioner.

Vi anbefaler, at du læser disse udbyderes databeskyttelsespolitik, så du ved, hvordan de håndtere dine personlige oplysninger.

Bemærk, at nogle af vores leverandører kan befinde sig i et andet land end dig eller os. Hvis du vælger at bruge en tjeneste fra en tredjepart, kan dine oplysninger derfor være underlagt lovene i det land, hvor tjenesteudbyderen befinder sig.

Når du forlader vores hjemmeside eller bliver omdirigeret til en tredjeparts hjemmeside eller app, er du ikke længere underlagt denne databeskyttelsespolitik eller servicevilkårene for vores hjemmeside.

Webanalysetjeneste (anonyme data)

På denne hjemmeside har vi integreret en webanalysetjeneste (med anonymiseringsfunktionalitet). Webanalyse handler om at indsamle, behandle og analysere data om brugernes adfærd på hjemmesider. En webanalysetjeneste indsamler blandt andet data om, hvilken hjemmeside brugeren kom fra (den såkaldte referer), hvilke undersider de har besøgt, eller hvor ofte og hvor længe de har besøgt en underside. Webanalyse bruges hovedsageligt til optimering af hjemmesider og til at analysere effektiviteten af vores onlineannoncering.

Leverandører

For at gennemføre leverancer bruger vi et fragtfirma. Dette fragtfirma udfører leveringen mellem vores virksomhed og forbrugerens hjem. For at gennemføre dette har fragtfirmaet brug for forbrugerens navne- og adresseoplysninger.

Nyhedsbrev

Royal Queen Seeds bruger en ekstern mailudbyder til at sende nyhedsbreve. Denne udbyder har adgang til begrænsede kontooplysninger som f.eks. din e-mailadresse, som er nødvendig for at sende nyhedsbrevet.

Marketing

Royal Queen Seeds samarbejder med et marketingfirma, der hjælper os med vores markedsføring og kommunikation. Firmaet har meget begrænset adgang til dine personlige oplysninger, og de fleste data er anonyme.

Betalingstjenester

Royal Queen Seeds bruger eksterne betalingstjenester til at håndtere vores transaktioner (f.eks. kreditkortbetalinger).

AFSNIT 6 – SIKKERHED

Vi tager din sikkerhed alvorligt og gør alt for at beskytte dine personlige oplysninger. Vi følger branchens standarder og bedste praksis for at sikre, at dine oplysninger ikke bliver misbrugt, går tabt, bliver ændret eller videregivet uden tilladelse.

Hvis du indtaster dine betalingsoplysninger, bliver de krypteret med sikkerhedsprotokollen SSL (Secure Sockets Layer) og lagret med AES-256-kryptering. Ingen metode til dataoverførsel eller elektronisk opbevaring er dog 100 % sikker, men vi følger alle PCI-DSS-krav og implementerer yderligere gældende standarder for at beskytte dine oplysninger bedst muligt. Oplysninger relateret til kontoen er beskyttet med hashfunktionen, som er en metode, der bruges til at omdanne oplysningerne til en genereret hash-kode. På den måde er fortrolige oplysninger beskyttet og usynlige, selv for os. Derudover er vores databaser ekstra beskyttet mod uautoriseret adgang. For eksempel er adgang til databasen kun mulig og tilladt via godkendte IP-adresser (f.eks. fra Royal Queen Seeds hovedkvarter). Alle andre, der forsøger at få adgang, eller som bruger en anden IP-adresse, afvises.

Vi anonymiserer også data så vidt muligt, så de ikke kan spores tilbage til en bestemt bruger. Vi bruger dog muligvis disse data til markedsundersøgelser og analyser. Derudover undersøges de relevante tredjeparter (f.eks. postservice) forud for vores samarbejde, de overholder EU’s GDPR og indgår en behandlingsaftale. Hos for Royal Queen Seeds tildeles medarbejdere forskellige adgangstilladelser. Specifikke tilladelser giver kun adgang til oplysninger, der er strengt nødvendige for at udføre en opgave. Digitale sikkerhedsforanstaltninger kan ændres og skal opfylde høje krav for at sikre at onlinekunderne er beskyttede. Derfor udnævner Royal Queen Seeds en sikkerhedsofficer, og regelmæssig verifikation og forbedring af sikkerhedsforanstaltninger (hvor nødvendigt) er en del af denne rolle.

AFSNIT 7 – ÆNDRINGER AF DENNE DATABESKYTTELSESPOLITIK

Vi forbeholder os retten til at ændre denne databeskyttelsespolitik til enhver tid, så tjek den venligst regelmæssigt. Ændringer og præciseringer træder i kraft umiddelbart efter offentliggørelsen på hjemmesiden. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne politik, informerer vi dig her om, at den er blevet opdateret, så du ved, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi bruger dem og under hvilke omstændigheder, hvis nogen, vi bruger og/eller videregiver dem.

AFSNIT 8 – DU HAR RET TIL AT:

  • tilbagekalde det samtykke, du har givet
  • få adgang til personlige oplysninger
  • ændre personlige oplysninger
  • slette personlige oplysninger
  • indgive en klage eller en stævning til beskyttelse af dine rettigheder til det spanske datatilsyn
  • blive underrettet om eventuelle sikkerhedsbrud, der kan påvirke dine rettigheder
  • begrænse behandling af dine oplysninger
  • få flyttet/overført dine oplysninger.

Kunderservice - Contact

FAQ | OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

VÆLG EN KATEGORI :

Onlinebestilling

Er dine produkter lovlige i dit land?

Vi kan ikke give oplysninger om juridiske forhold for vores produkter i dit land.

Det er kundens ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du placerer en ordre. Royal Queen Seeds afviser ethvert ansvar, hvis din pakken bliver tilbageholdt af toldvæsenet.

Hvordan placerer jeg en ordre?

  • Gennemse og vælg varerne, som du ønsker at købe.

  • Tilføj varerne til din indkøbskurv ved at bruge knappen Tilføj til kurv og antallet, hvor det er nødvendigt
  • Klik på Til kassen
  • Følg anvisningerne på betalingssiden

Du skal have en konto for at placere en ordre. Hvis ikke du er oprettet, klik her for at gennemføre dette trin.

Er en minimumsordre påkrævet?

Ja, et minimumskøb på 25 € (inkl. moms) er påkrævet for at placere en ordre.

Kan jeg ændre en eksisterende ordre?

Vi behandler oftest alle ordrer inden for én forretningsdag, efter at betalingen er godkendt. Så snart ordren allerede er under udarbejdelse, er det ikke muligt at ændre den.

Hvis du ønsker at ændre din ordre, kontakt vores supportafdeling så hurtigt som muligt. Vores team vil prøve at imødekomme dine ønsker, men vi kan ikke garantere, at det er muligt.

Kan jeg gentage en tidligere ordre?

Naturligvis! Gå til Ordrehistorik ved at gå ind på Din konto og klikke på Bestil igen ved siden af ordren, som du ønsker at gentage. Herefter kan du tilføje flere produkter, ændre betalingsmetoden eller gå direkte til kassen.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

Der er to forskellige måder at slette din ordre, medmindre den allerede er sendt eller under udarbejdelse.

  • Afventer betaling eller Betaling godkendt: Kontakt os via kontaktformularen nedenunder - sørg for, at du er logget ind, og at du har valgt ordrenummeret, som du ønsker at annullere.
  • Afsendte ordre eller under udarbejdelse: Det er ikke muligt at slette/ændre afsendte ordre, hvorfor det bliver nødvendigt at returnere den og gøre krav på en tilbagebetaling. Se linket nedenunder for flere oplysninger.

Se returneringsoplysninger

Betaling

Hvilket navn står på mit kreditkort- eller kontoudtog?

Royal Queen Seeds står ikke nogle steder, hverken på dit kreditkortudtog eller dit kontoudtog fra banken. Alle betalinger vises under vores kommercielle navn:

Snorkel Spain

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Der er flere tilgængelige betalingsmuligheder:

  • Visa og Mastercard
  • Bankoverførsel
  • Bitcoin

Følg disse anvisninger omhyggeligt efter valg af foretrukne betalingsmetode.

Hvor betaler jeg med kreditkort?

Du kan betale for din ordre med kort. Indtast dit kortnummer, kortets udløbsdato og din 3-cifrede sikkerhedskode, som står på bagsiden af dit kort. Kreditkortbetalinger kan tage helt op til 24 timer for at blive gennemført. Så snart betalingen er gået igennem, begynder vi med at behandle din ordre.

Betalingen på dit kreditkortudtog vil være fra: SLU

Bemærk, at vi ikke tager imod forudbetalte kreditkort.

Hvordan betaler jeg via bankoverførsel?

Vælg Bankoverførsel som betalingsmetode for at bekræfte din ordre, hvorefter vores bankoplysninger vises på skærmen.

Sørg for, at du bruger dit ordrenummer som betalingsreference, da vi ellers ikke kan kæde din betaling sammen med dit køb. Bankoverførsler tager normalt mellem 1 og 4 forretningsdage for at gå igennem.

Hvordan betaler jeg med Bitcoin?

Vi tager også imod Bitcoin som betalingsmetode. Følg anvisningen i linket nedenunder for at bruge denne metode.

Bitcoin-betaling

Kan jeg betale med Paypal?

Vi tager i øjeblikket ikke imod betalinger fra din Paypal-konto. Paypals politik i forhold til de produkter, som vi sælger, betyder, at vi ikke kan tilbyde denne betalingsmetode i vores webbutik.

Kan jeg betale med check?

Vi tager ikke imod nogen former for checks.

Kan jeg betale med pengeordrer?

Vi tager ikke imod pengeordrer.

Tager i imod kontanter ved levering?

Vi tager ikke imod kontanter ved levering.

Kan jeg få en rabatkode?

Ja, skriv en anmeldelse på dine produkter og modtag en rabatkode på 10%. Du skal være logget ind og skrive en anmeldelse på en produktside.
Din rabatkode er tilgængelig via Mine rabatkoder på din RQS-konto. Procentsatserne på dine rabatkoder kan ikke lægges sammen (du kan kun bruge en ad gangen), men du kan bruge dem sammen med pengerabatkoder - rabatkoder, som har et bestemt pengebeløb krediteret til dem.

Forsendelse og levering

Kan jeg tracke min pakke?

Ja, det kan du. For at tracke din pakke, skal du følge anvisningerne i den automatiske e-mail, som du modtager, når din pakke er afsendt. Efter den e-mail opdateres din tracking, når din pakke når landet, som du har bestilt levering til. Bemærk, at nogle gange kan denne transaktion tage op til 5-10 forretningsdage afhængig af bopælslandet.

Det ville ikke være overraskende, hvis din ordre er leveret, før du kan tracke den!

Flere forsendelsesoplysninger

Hvornår sender i min ordre?

De fleste ordre sendes inden for 24 timer efter modtagelse af betaling. Vi sender fra mandag til fredag undtagen ved helligdage. Hvis du placerer en ordre om fredagen, så er det højst sandsynligt, at ordren sendes den følgende mandag.

Flere forsendelsesoplysninger

Hvor diskret er din indpakning?

Vi sender vores ordrer i æsker uden klistermærker eller enhver anden reference til vores produkter eller vores selskab. De eneste oplysninger på æsken er leveringsoplysningerne.

Packages

Hvis du alligevel ønsker mere diskretion, tilbyder vi også en DVD Diskret Forsendelse-valgmulighed for 5 €.

Klik her for flere forsendelsesoplysninger.

Sender i til mit land?

Nedenunder ses en fuld liste over alle lande, som vi sender til:

Østrig, Belgien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxemburg, Malta, Holland, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Tyskland , Spanien, Sverige, Storbritannien, USA.

Vi sender ikke til et land, som ikke er på ovenstående liste.

Flere forsendesoplysninger.

Hvad koster forsendelsen?

Standard forsendelse er gratis til alle lande. Vi tilbyder dog DVD diskret forsendelse for 5 €, hvor du kan få din pakke indpakket i et diskret DVD-hylster for at sikre en helt hemmelig levering.

Vi tilbyder også UPS Standard-forsendelse. Leveringstid og omkostninger afhænger af dit land. Du ser denne oplysning, når du har valgt denne forsendelsesmetode på siden Gå til kassen.

Flere forsendelsesoplysninger.

Sender I til en postboks?

Vi sender kun til private, rigtige adresser. Vi sender ikke til postbokse, offentlige steder, pakkestationer, butikker, mellemstationer, speditører eller lignende adresser.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvad er UPS Access Point-forsendelsmetoden?

UPS Access Point er et forsendelsesnetværk med tusindvis af velplacerede leveringslokationer, som kan bruges, hvis du ikke er hjemme for at modtage din levering.

Vælg et afhentningssted fra det interaktive kort ved kassen og se åbningstiderne, så du kan hente din pakke, når det passer dig. Prisen for denne forsendelsesmetode vises ved kassen.

UPS leverer notifikationer via e-mail og SMS, så du får besked på, hvornår din pakke kan afhentes.

Hvilket selskab bruger I til forsendelsen?

Vores samarbejdspartner afsender alle vores pakker på vores vegne. De bruger forskellige posttjenester for at sikre, at de kan tilbyde dig den bedst mulige ru

Flere forsendelsesoplysninger

Skal jeg underskrive for at modtage leveringen?

Din kurér leverer din pakke til døren på din leveringsadresse. Hvis du ikke er hjemme og pakken ikke passer gennem brevsprækken, modtager du en seddel med anvisninger om, hvordan du kan modtage din ordre.

Hvis din pakke returneres til vores lager, kontakter vi dig.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvad hvis jeg ikke har modtaget min ordre?

Levering tager normalt mellem 3 og 7 forretningsdage efter forsendelsen (weekenddage og helligdage betragtes ikke som forretningsdage).

Kontakt vores kundeservice, hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 15 forretningsdage, efter at den blev afsendt.

Flere forsendelsesoplysninger.

Bliver min pakke kigget igennem af toldvæsenet?

Din pakke kan muligvis blive kigget igennem af dit nationale toldvæsen, uanset hvilken forsendelsesmetode, du vælger.

Bemærk, at selvom vi sender til dit land, kan vi ikke give oplysninger om de juridiske forhold, som gælder for vores produkter i dit land. På grund af det høje antal lande, som vi sender til, er det ganske enkelt umuligt for os at holde styr på, hvad der er lovligt i de forskellige lande.

Det er dit eget ansvar at undersøge nationale love og bestemmelser, før du bestiller en ordre hos os. Vi gør opmærksomhed på, at vi ikke kan holdes ansvarlige, hvis din pakke tilbageholdes af toldvæsenet.

Flere forsendelsesoplysninger

Privatliv og sikkerhed

Er forsendelsen diskret?

Vi gør alt for at sikre, at pakken ikke har yderligere oplysninger udover dit navn og din leveringsadresse. Æskerne er almindelige for ikke at tiltrække sig opmærksomhed, og vi tilbyder en diskret valgmulighed for et ekstra gebyr på 5 euro.

Flere forsendelsesoplysninger.

Hvorfor skal i bruge mine personlige oplysninger?

Dine personlige oplysninger er fortrolige, og vi deler dem aldrig med en tredjepart.

Vi bruger dine personlige oplysninger ved behandling af dine ordrer, eller hvis vi på et tidspunkt skal i kontakt med dig.

Hvem kan se mine personlige oplysninger?

Dine personlige oplysninger er fortrolige, og de vil aldrig blive delt med nogen tredjepart.

Vi bruger dine personlige oplysninger, når vi behandler dine ordrer, eller i tilfælde af, at vi er nødt til at kontakte dig af en eller anden grund.

Hvis du gerne vil slette din konto, skal du kontakte vores kundeserviceteam ved hjælp af kontaktformularen nedenfor. Sørg for, at du er logget ind på din konto, inden du starter.

RQS Growers Club

Hvad er RQS Growers Club?

RQS Growers Program er er vores loyalitetsprogram, hvor vi belønner dig for alle køb, du foretager. Besøg vores dedikerede side for mere information.

Hvordan bruger jeg mine point?

Du kan bruge pointene til at betale for en ordre, få nedsatte priser eller købe eksklusive produkter for medlemmer.

Hvad er green points og level points?

Green Points optjenes ved køb, gaver og belønninger/handlinger (fødselsdagsgave, anmeldelse osv.). Money Points kan byttes mod rabatter, eksklusive produkter og/eller kampagner.

Level Points optjenes kun ved køb, og de tæller med i din niveaustatus (jo flere Level Points, jo højere niveau i programmet).

Jeg har foretaget et køb, men mine point krediteres ikke.

Pointene krediteres 7 dage efter, at din ordre er sendt.

Min konto

Hvordan opretter jeg min RQS-konto?

Meget nemt og hurtigt! Bare klik på Din konto øverst på vores hjemmeside, og vælg derefter Opret og følg anvisningerne. Din konto er klar på mindre end 2 minutter.

Kan jeg opdatere mine oplysninger?

Du kan opdatere dine kontaktoplysninger i sektionen Personlige oplysninger på din konto.

Har jeg brug for en konto?

Ja, du bliver nødt til at oprette en konto. Det er ikke muligt at gennemføre en ordre som gæst. Dine oplysninger er sikre, da vi aldrig deler dine data med en tredjepart og kun bruger dem for at komme i kontakt med dig omkring din ordre og reklamer

Kan jeg slette min konto?

For at slette din konto skal du kontakte vores kundeserviceteam via nedenstående kontaktformular. Sørg for, at du er logget ind på din konto først.

Returneringer

Kan jeg få en tilbagebetaling?

For at få en tilbagebetaling skal du sende din uåbnede pakke tilbage til os. Følg anvisningerne nedenunder:

  • Kontakt kundeservice ved at bruge vores kontaktformular for at anmode om en returneringsetikette; sørg for, at du er logget ind, og vælg ordrenummeret, som svarer til pakken, du ønsker at returnere.
  • Klistr returneringsetiketten på pakken, og følg afvisningerne på den.
  • Når vi har modtaget din returnerede pakke, behandler vi din tilbagebetaling. Vi får brug for dine bankoplysninger, da det ikke altid er muligt at refundere på dit kort. Bitcoin og Kontanter i kuvert refunderes kun ved bankoverførsel.
  • Du kan også bruge udtrækningsformularen fra RQS. Det er dog ikke obligatorisk

Husk endelig, at en tilbagebetaling kan tage mellem 1 og 3 uger for at blive gennemført.

Hvordan rapporterer jeg en manglende vare?

Hvis du har modtaget din ordre, og der mangler én eller flere varer, følg anvisninger nedenunder:

  • Kontakt vores kundeservice ved at bruge kontaktformularen inden for en uge efter levering. Sørg for, at du er logget ind, og vælg ordrenummeret, som du har modtaget. .
  • Vi beder dig om at sende os et billede af din pakke, som viser indholdet og ordrenummeret på et stykke papir.

Hvad hvis du har modtaget en beskadiget vare?

Nogle gange bliver ordrer beskadiget under leveringen. Hvis din ordre indeholder beskadigede varer, gør som følger nedenunder:

  • Send os en e-mail, eller brug kontaktformularen nederst på denne side for at komme i kontakt med vores support. Sørg for, at du er logget ind på din konto, og at du har valgt ordrenummeret med beskadigede varer fra rullemenuen.
  • Vores team beder dig om at sende et billede, som tydeligt viser de beskadige varer og et stykke papir med ordrenummeret.

Kontakt

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

For at komme i kontakt med os skal du bare udfylde formularen nedenfor. Hvis du er en registreret kunde, skal du logge ind, før du kontakter os.

Hvornår kan jeg forvente et svar?

Vi forsøger at besvare alle spørgsmål så hurtigt som muligt. Bemærk, at meddelelser kun kan besvares fra mandag til fredag i arbejdstiden.

Hvis du ikke har modtaget et svar efter 5 arbejdsdage, skal du først kontrollere din spam-mappe og derefter kontakte os igen via kontaktformularen nedenfor med din besked og angive dato og klokkeslæt for din forrige besked.

KONTAKT OS

Hos Royal Queen Seeds er vi stolte af at kunne producere den fineste genetiske cannabis og feminiseret, automatisk blomsterende og medicinske marihuana af den allerbedste kvalitet.

Hvis du har nogle spørgsmål, så er denne side designet til at hjælpe dig med at finde svar. Ovenfor finder du en database med Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ) om en bred vifte af emner som bl.a. returneringer, forsendelse, vores onlinebestillingssystem og mere.

Hvis du ikke kan finde, hvad du leder efter, så kontakt os gennem formularen nedenunder. Du skal også være velkommen til at ringe til os.

SNORKEL SPAIN SL
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t.+34 930 47 75 43 (from 8:00 to 16:00)
VAT: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Hvis du har et spørgsmål om din ordre, skal du sørge for at tilføje nummeret i boksen ORDER ID.

Send en besked